Annnisshhh fazla beslenemediğim için sütüm olmuyor düşğncesi yanlıs boş olan memede bile süt vardır hatta daha fazla üretir öncelikle bu düşünceyi aklınızdan cıkartın ne kadar emzirirseniz okadar süt artımı daha cok olcaktır yemekle içmekle alakalı bir durum değildir sadece emzirdiğini için efor sarfedersiniz o nedenle kan şekeriniz düşer bunu bir kesme sekerle bile halledersiniz lohusa annelerinin yaptıgı hata budut cok yiyeyim cok süyüm olsun sonra kilo alınır neden veremiyorum ben olur