Ikrazumra19 siz emniyet kemeri takmadan yolculuk yapmayı doğru buluyor musunuz ki çocuğunuzun emniyetsiz yolculuk yapmasını düşünebiliyorsunuz. Şok oldum önerinize. Arabayla markete bile gitsem o koltuğa oturtuyorum kemerini de bağlıyorum. Siz muhteşem araba kullanıyor bile olsanız kaza yapmanız illa sizin sebebinizle olmaz, karşı tarafın hatasıyla ya kaza yapsanız? Önerinizi şaka yollu söylediğinizi düşünmek istiyorum ama koca forumda ciddiye alacak yüzlerce insan vardır. Doğru bulmadım o yüzden özür dilerim.