Kizim hep sag tarafa bakiyo diye dr 3.5 aylikken fizil tedavisene yönlendirdi bende hep saga yatirmisim simdi fizik tedavi uzmani nasil tutmam nasil yatirmam gerektigini ögretti
Kayinvalidem demisdi oda görümcemi sag tarafina yatirmis yanagi kücük kalmis simdi hic bisey velli olmuyor görümcemde