göğsün çok saat emmeden durması çok süt üretimi olur anlamına gelmez. 2-3 saatte bir sağmalısınız ki beyin vücuda süt üret emri versin. Göğüsler terbiye olur bi süre sonra. Sizinki de büyük ihtimal terbiye olmuştur. İlk zamanlar vücut devamlı süt üretir ama zamanla yeteceği kadar üretmeye başlar. Yumuşak olması süt olmadığı anlamına gelmez merak etmeyin. Siz 2 saatte bir emzirin. Çişli bez sayısına bakın. Huzursuzluğuna bakın bebeğinizin.
Hnfeatt