Aybo Kızlar selam, 1 ay 25 günlük bir oğlum var, tek bir kontrole gittik takipliydi fakat doktorumuz hastaneden ayrılmış, yeni bir doktor arıyorum tavsiyesi olan var mı?
Aybo AyPerisiVeGokPrensininAnnesi hala konakta, kadın doğum doktorumun eşi, memnunmuusnuz? Hastalar ile ilişkisi nasıl, güleryüzlü sorulara içtenlikle cevap veren bir doktor mu?
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Aybo Benim sürekli gittiğim.bir doktor değil. Yeğenlerimin ve esimin kardesinin doktoruydu o zamanlardan biliyorum. İnanılmaz iyi, güler yüzlü, takipli bir doktor. Çocuklarla anlasmasıda çok iyi. Öneririm.