Rbahadir bizimkilerde melekler uykusunda annen baban öldü derlermiş çocuk ağlarmış sonra şaka deyip anne babayı gösterirlermiş bebek gülermiş diye söylerler 😂 komik gelsede inanıyorum istemsizce 😂 yeni doğduğu zamanlar uyuturdum sonra sabahlara kadar izlerdim bi güler bi ağlardı . Annem yatta uyu diye başıma gelirdi 😍 Öyle milyon tane fotoğrafı var uykusunda gülerken ağlarken çektiğim 💞