Dilhunizade Bunlarin hicbiri kesin dis belirtisi degil aslinda. Kizimda da vardi bunlar, hatta herkes distir diyordu 3 ayliktan beri. Bekle Allah bekle, ilk disi 10.5 aylikken cikti :) Her bebegin belirtileri farkli oluyor tabi. Benim kizimda cok sik ama normal kivamli kaka (gunde 8 kez yaptigi oldu), surekli elleriyle damaklarini kurcalama, gece uykularinda ciglik veya kisa aglamalar, iyi uyuyamadigindan oturu normalden erken ve huysuz uyanmalar, popoda pisik, genelde istahsizlik ama bazen de asiri istah oluyor.