Oglum enfeksiyon kaynakli ishal oldu. Dün butun gun hastanedeydik. Ishal hala devam ediyor ve ishalle gelen bir pisik sorunumuz var. Bircok krem denedim. Oglum 17 aylik pisik konusunda tecrubeliyim ama yetemedigim bir durum soz konusu. Altini acik birakamiyorum cunku su gibi surekli yapiyor. Dun belki 20 den fazla bez degisti. Bugun daha az ama pisik canini cok yakiyor. Önerebileceginiz birseyler var mi😔😔