NisanAda Oncelikle hastanen raporunu onaylayacak sende muhasebene bildirceksin sonra paranın yatmasını beklicejsin
KbraaaS muhittin evet hem aldığın raporu hem doğumdan sonra hastaneden aldığın raporu gond3recksin onlar onaylayacak
NisanAda Evet canım doğum raporunu bildirmen gerekiyor muhasebene yoksa benım gibi 2 ay beklersn boş boş
KbraaaS Adalovems olduğun ilçenin aile ve sosyal birliğine gidip başvuru yapıyorsun canım süt parası ve doğum parasını ordan alıyorsun 1 çocuk 300 2. 400 diğeri ne kadar bilmiyorum ama toplam 600 falan yatıyor sanırsam