Sumeyyelan https://imgyukle.com/i/S0P1K1 Mamadusbaby kanguru heryöne sadece 1 kere kullanıldı ve bebeğim ağırlaştı bide pandemiden dışarı çıkamadım kullanmak nasip olmadı foto bıraktım 150 tl satıyorum kızlar
Neseelifnaz Sumeyyelan aynen bende ebebkten aldım en iyisini ama birkez bile kullanmadık çünkü hep evdeyiz 😔
kubosunatlasi Simay41 merhaba bende var yenidogan aparatı yok ama 100tl olarak düşünüyorum isterseniz
Bircorekannesi Benim bebeğim de karantina bebesi Mart sonu doğdu ama kucak kuzusu olduğu için hem sling hem kanguru kullanıyorum eskidiler bile iyiyse alayım diye girdim satılmış 😂
Simay41 Seldagcmn yalnız mamadushbaby veya solobaby istiyordum aldım 2 saat önce çok teşekkür ederim yinede inşallah satarsınız 🙏🏻