Kizlar ben 9 yil önce ayağımdan ameliyat oldum nöröfibrom bu genetik bir hastalıkmis anneden bebeğe geçebilirmiş kahve rengi leke olur genelde vücutta kizimdada var oldukça fazla simdi doktora gittik genetige yönlendirdi cok korkuyorum bu durumu yasayan varmi yardimci olursanız sevinirim 😔