GzdeVural Bebeğim bugün tam iki aylık oldu. Diş çıkarttı. Ateşleniyor, Calpol verdim. Ama ishale de döndü. Siz ne yapıyorsunuz bizim gibi erken çıkartanlar ne gibi şeylerle karşılaştı. Şimdiden teşekkür ederim.
Esraabrklu GzdeVural çoook erken çıkarmış bu normal mi sordun mu doktoruna hiç bu kadar erken çıkaran görmedim 🤔 2 aylık daha minnacık ..yazık kuzuma ya mahvolur o şimdi
Thesra GzdeVural Doktora götür çok telaş yapma bende 3 aylıkken çıkartmışım normal böyle şeyler günlük banyo yaptırmak çok rahatlatıyo
OlgaArslan GzdeVural bazı benekler erken çıkarabiliyor biraz yoruyodur onu. Benim kızım 6 aylık diş gelecek gibi bizde akiamları ateş gün içimde ishal hatta gece bile kala yapma derdinde ki hiç gece yapmazdı çok zor Allah yardımcın olsun bebiie de tabi en zor ona şu anda 😔
GzdeVural Esraabrklu Anormal değil ancak bizi çok zorlayacak ishal ve ateş yapıyor. Umarım büyümesini engellemez. Kilo almaz diye korkuyorum. ☹️
GzdeVural Götürdüm, çok şükür anormal değilmiş. Ama insan korkuyor önerin için çok teşekkür ederim.🙏🏻
YazCilegi GzdeVural Sağlıklı olsunda kilosunu dert etmeyin. Benim kızım da bugün tam 2aylık oldu 4.350 kilosu. Ki eminim siz bizden daha kilolusunuzdur. Sağlıklıyız cok şükğr
GzdeVural OlgaArslan Doktor ilaç verdi o ishale iyi geldi. Tavsiye ederim sana da. Reflör verdi. Yalancı emzikle de dişleri kaşımaya çalışıyoruz. Allah yardımcımız olsun. Seninki kaç aylık?
OlgaArslan GzdeVural bende doktora götürdüm ishal diye tahlil yapıldı temiz çıkınca dişten büyük ihtimal dedi hiç bişey vermedi direk gönderdi. 6 ay 13 günlük olduk bu arada ama hala diş yok fakat altı şiş ve beyaz. Kızım da emzikle kaşıyo fakat bazen çok ağrı yapıyo heralde kendi bile dokundukça çığlık atıyor 😔
GzdeVural OlgaArslan Bebek için 1 şasenin 4/1’i veriliyor uzmana gittim. O kesiyor, yoksa dirençleri azalır. Sağlık ocağına götür. Bizim de ateşimize tahlil istediler. Sonra dişi görünce nedeni anlaşıldı. Şu an 2 ay 2 günlüğüz 4 diş oldu.
OlgaArslan GzdeVural oyy maşallah kuzuya çok acıyodur canı kıyamam ben ona. Bende bi götüreyim tekrardan olmazsa ilgin için teşekkür ederim ☺️
Selin07Eliz Aynı sorun bızde de var 4 aylığız ve diş cıkartıyor oo yuzden cok huysuz ama diş zeli kullan dedı ebe onu denıcem
GzdeVural Selin07Eliz O da çok küçük çok zor umarım en kolay şekilde atlatırlar. Çok minikler iştah gitti. Ne yapacağız bilmiyorum.
YusraveAnnesi Anne sütü sıcak olanların dişleri çabuk çıkarmış annem öyle derdi ne kadar doğru bilmiyorum ama :) Allah yardımcınız olsun en kolay şekilde atlatın insallah
AzraSare Temiz bi tülbent ile dişlerini masaj yapın kıyamam ona nasıl kaşınıyordur :( diş jeli gerçekten işe yarıyor ama o kadar küçükken verilebilir mi bilmiyorum maalesef ... fitil de atabilirsiniz ateşi için . Bide bol bol emzirin İshali için susuz kalmasın 😘
GzdeVural AzraSare Doktot söylemedi büyük ihtimalle çok küçük olduğu için önermedi. Emzikle idare ediyoruz. Çok teşekkür ederim.