angelfish Merhaba hanımlar oglum 8 aylık altta 2 dişi ustte 1 dişi var fakat agzında emzık olmadıgı her an dişlerini gıcırdatıyor. Aranızda aynı sorunu yaşayan varmı acaba şimdiden tesekkurler
Deletedmom388 angelfish Sanırım dişlerini keşfediyorlar.Kızım da yapıyordu 1 ay kadar sürdü ama sonra unuttu kendi kendine.Çok müdahale etmeyin inada bindirmesin,tepki görünce yapmaya devam edebilir🌸
Cakos angelfish Benim kizim da yapiyor ayni seyi . Kırt kırt ses cikartiyor disleriyle . 11,5 aylik su an . Sanirim hosuna gidiyor yapmak . Umarim birakir yapmayi yakinda .
Mom0870 angelfish 8 aylık 4 dişimiz var 🦷 gıcır gıcır ☺️ Uygulamamızda bununla ilgili bilgilendirme yazısı var https://blog.mutlubebekleriz.com/genel/bebeklerde-dis-gicirdatma-hakkinda-bilinmesi-gerekenler/
angelfish Deletedmom388 ya sureklı oglum yapma annecım deyıp dıkkatını dagıtıyorum ama ısrarla yapıyor sanırım hatırlatmamam lazım
angelfish Cakos eveet eveet aynen kırt kırt ses cıkarıyor cok uzuluyorum dıslerınde sıkınyı olacak dıye. Insallah unutur
emasskaraman Benim kızımda yapıyordu sürekli yapma diyordum inadına yapıyordu yapma demedim bir süre şuan yapmıyor 17 aylık kızım şuan