Hunilianne Obenimmelegim ayyy evet yaa ben. Gece uyanıp emzirip mutfağa yollanıyorum ağzıma atacak bir şey yok mu diye
bir_pasa_annesi Hunilianne cnm eminim benim kadar yemiyorsundur bende 4 ay önce doğum yaptım 60 kiloyum su an 1 gr bile almıyorum fazla kilon yoksa aldırma ye gitsin☺️
Hunilianne bir_pasa_annesi hamile kaldığım kiloya 5 kilo var. 5 de üstüne koymam lazım 🙃 yanı fazlam var 🙃 şimdiye kadar zaten hep koyverdim yedim ama daha da kilo almaya musaitim
Hunilianne Deletedmom240 harikaymış bu. Ama önce verip koruma aşamasında bu bilgiler işe yarar. İki 3 kilo verelim de motivasyon olsun ayol😂
bir_pasa_annesi Hunilianne hm anladım ben 55 le hamile kaldım 76 doğuma girdim 1 hafta sonra 64 oldum şimdi 6o m ne vermek ne almak istiyorum
Hunilianne Deletedmom240 bence korumak kolay yaa. Bir gün kaçırdıysan iki gün hafif geçir bitti gitti. Ama verene kadar oy nenem oy
Hunilianne Deletedmom240 şimdiye kadar iyi. Sağlıklı bir Kahvaltı yaptım akşam yemeğini hazırladım öğlen yulaf yemeyi düşünüyorum 🤪
Hunilianne Deletedmom240 yaparım. Beni akşam çocuk uyuduktan sonra zorlayacak. 🙃 tatlı bir arayışa giricem
Deletedmom240 Hunilianne bak sana tarif bulacağım, çayın kahvenin yanında atıştırmalık. Uğraşamam diyorsan bitter çikolata al iki kare ye, ya da iki top sade dondurma