NoorMooN Tadımlar bitti, ilk çorbalar içildi neler yapıyorsunuz bu aralar anneler? Günde kaç öğün yemek yiyor bebişleriniz? Ve ortalama kaç CC mama içiyorlar? Yazabilir misiniz??
Dmlyln NoorMooN kızım 17 aylık ilk zamanlar herşeyi hevesle yerdi şimdi pilavdan başka bişi yemiyor ama ben formül sütü kesmedim. Sonuçta anne sütü almadı. Bağışıklık için hala veriyorum
ikiprensesannesiiiii Ben birtek sabah mama veriyorum 210 cc diğer öğünlerde çorba meyve yoğurt peynir vs veriyorum
NoorMooN ikiprensesannesiiiii 210cc tek seferde içebiliyor mu ya? Ben hala 105 falan veriyorum. Bazen hepsini bile içmiyor. Kilosu da iyi yani 9 kilo zayıf falanda değil… 2,5 saatte bir içiyor mamayı.
Msstiskaya Ayı bir hafta sonra dolucak. Kahvaltı veriyorum ve bir öğün koyu çorba . Yoğurt ve meyve şeklinde de iki ara yapıyorum. Uyanınca formül mama iki saat sonra kahvaltı 2 daha çok üç saat sonra koyu çorba yada sebze püresi bunların tavuklusu kiymalisi oluyor tabi. Çorbadan sonra rahat üç saat duruyor arada verirsem yoğurt yada meyveli yoğurt sonra mama yatmadan tekrar mama ve gece bir kez mama
NoorMooN Ya ben hala devam sürekli mama vermeye. Bizimle beraber sofraya oturuyor. İştah var gibi ama miktar olarak az yiyor sanki. Acaba dolu dolu mu yedirmeliyim? 😞
NoorMooN Nasıl yemek ağırlıklı beslenmeye döndürebilirim ki ? 9 aydan sonra öyle olması gerekiyor sanırım
GoGirl Sabah kahvalti ustune mama iciyor 90 cc fln kahvaltida omlet yapiyorum az geliyor cunku .oglen corba yemek kiymali falan yogurt meyve bazen sade bazen yulf unlu ya da irmikli aksam yatarken 180 ya da 210 içer gecede 1 kez icer