Aryayldrm Bebegimin ayaklari hep ice basiyor ayakta tuttugumda dik cok durmuyor bacaklarini hemen oturur pozisyonagetiriyor bebegi bu sekilde olup yuruyen varmi
Bebekliev Aryayldrm bizdede durumlar aynı oglum 11 aylık ama ayakları içe basıyor eşim duzelir diyor ama içim hiç rahat degil Dr kontrolünde sormayı düşünüyorum bnde düz tabanım çok sıkıntısını çekiyorum umarım öyle olmaz
Nenvarkuzum Aryayldrm Benim yeğenimde öyleydi doktora götürdüler özel ayakkabı yaptırdılar o şekilde ayakları şuan normal basıyor doktora gidebilirsiniz yardımcı olacaklardır 🐞