Yusufunannesii geçmiş olsun, keşke hemen uyumasına izin vermeseymişsiniz. Bu tür düşme, çarpma durumlarında en az 2 saat uyutmayın, takip edin diyorlar. Fotoğraftan bakınca da kötü görünüyor. Takip edin, gerekirse de uyandırın. Umarım kötü bir şey yoktur ama tedbiri elden bırakmamak lazım