4 ay 5 günlüğüz aynısını yaşıyoruz. Peki meme reddi yaşadınız mı geçti mi geçtiyse ne kadar sürdü?? Benim bebeğim memeyi çok seversi şiödi kucağıma aldığım an ağlıyo son 15-20 gündür böleyiz sanki hep böle kalacak gibi gelio. Ağlamayan bi bebekdi şimdi resmn sesi kısılıyor en az 10 dk sonra sakinleşio ne yapacağımı bilmiyorum yrdım edin lütfen!!!