Sevzey2902 aaah ah bizim soyle canim gunduz uyanikken asla mama yemiyor bir bucuk saate bir yarim saat uyuyor o arada mama yedirebilrsem karım.gece iki saate bi uyaniyor mamayi cok guzel yiyor cunku ac.ekmgidaya bir hafta on gun oldu geceli yogurt kabak elma armut seftali verdim pure seklinde tabikide onuda cok zor yiyor.turlu saklabanlik yapiyorum.beni gece cok zorluyor iki saate bi yemesi.millete bakiyorum hic kalkmadan yatan var bebegi neyi eksik yapiyorum bilmiyorum.uyanikkende yere minderler koyuyorum kendisi surunmeye basladi döne döne oyun oynuyo ara sira mizliyo kucakta gezdryorum falan bu sekilde.sizinkiler nasil