Günaydınlar melek anneleri;
Benim kızım 1ay 15 günlük gece ateşi olduğunu hissettim özellikle emzirirken başı kolumdayken sicak geldi hemen ölçtüm 37 derece cikti ılık bir duş aldik rahat yattı çok şükür sabah ölçtüm 37.1 olmuş ağzı ve başı hala sıcak normal ateş kac olmalı teşekkürler.