Marjinal_Anne2 Merhabalar yardımcı olacak var mı , atak dönemindeyiz bitmesine 27gün var , 3ay 22günlüğüz , ne yapsam almıyor memeyi yürüyorum zıplıyorum yatıyorum ama yok almıyor 😔 sagıyorum kaşıkla veriyorum ama
Sezenaksukarademir Marjinal_Anne2 dönem dönem bu oluyor sanırım ten tene temas yapın bol bol, sakin kalmaya çalışın. Biliyorum çok zor ama sabır geçecek bu günlerde
Btlp Marjinal_Anne2 aynı durum bizde de olmuştu , burda öncelikli olan senin stres yapmaman canım 🥰 4.ayın ortalarında geçecek insallah. Duşa girin birlikte duşta emzir bizde çok etkili oldu. Ve uykuya yakın emzirin. Atlatacaksınız insallah
anne15 Marjinal_Anne2 bzmde var meme reddi siz ne zamandan beri yasıyosunuz ? 27 gün sonra gercekten bitcek mi acaba
Btlp Marjinal_Anne2 duşta emzirmek çok çok etkili. Emzirme danışmanlığı aldım ebe bizi hemen duşa soktu
Marjinal_Anne2 Sezenaksukarademir tek inanmak istediğim geçecek olması, o kadar zor ki hiç bir şekilde almıyor napcagımı şaşırdım 😔
Hatice-ert Atak dönemi bizde oyleyız su an çıplak emzırın siZde cıplak olun sadece bezi kalsın bide telefondan bşy acın baktırın dikkatını dagıtıp verin
Marjinal_Anne2 Hatice-ert her şeyi deniyorum ama almıyor , bir de öyle deneyim bakayım çok sağolun 🙏🏻😔
Marjinal_Anne2 Btlp duşta denemek istedim ama yine kafasını itip durdu yine denerim hergğn duş alıyoruz beraber zaten 😔🙏🏻
anne15 Marjinal_Anne2 hımm biz 3,5 aydır 😔 atak tablosunda bizde de 28 gün yazmıştı ama bitti derken yine yasadık falan çözemedim bu durumu ben
Btlp Marjinal_Anne2 bulunduğum ilde evime cagırmıstım uzaktan danısmanlık veriyor mu bilmiyorum instagramı ebe berra
Fundafatma Marjinal_Anne2 sağ biberonla ver kaşıkla uğraşma yarı ağzına yarı üstüne dökülür yazık süt değerli .