Ayseslt bizde öyleydik canım ben kaka testi yaptırdım temiz çıkdı. Alerji dediler 2 aylık kilo alımı durdu nerdeyse emmiyor, üstelik açıkmıyorda. Kakasını çok zor yapıyor ve mukuslu yapıyor. Ve neye alerjisi var bilmiyorum. Teslerin küçük oldufu için dogru çıkmama ihtinalide var. Allah yardımcımız olsun