Dün gece uyurken 2kere falan öksürdü sabahda öksürdü ve hapşurdu kaç defa hastalanacak mı diye korkuyorum. Diş çıkarma dönemindeyiz bağışıklığı düştüğü için çabuk hastalana bilir demişti doktor. Halsizliği falan yok Şüküler olsun ama başka neye dikkat etmeliyim