YagmurunAnnesi Allah izin verirse bugun 2 saate yakin ucak yolculugu yapacagiz kizimla. Henuz 23 gunluguz Havaalaninda ucakta emzirmek biraz sıkıntı olursa diye sağıp götürmek istiyorum ama... Mesela evden çikmadan önce ( 11 de evden cikacam) sağsam uçak 1 de. 2 saat sürüyor 4 saat dayanir mi o süt 😕 Termosum falan yok. Normalde 3 saat dayaniyor oda sicakliginda bildigim kadariyla
deletedmom01 YagmurunAnnesi 1 Aylıkken 2 saat yolculuk yaptık bizde kesinlikle kendin emzir sağma derim çok rahat oluyorsun zaten uçak sesi onları uykuya daldırıyor ve sürekli uyuyorlar inişler çıkışlar hariç yatar zaten sen inişte çıkışta sadece emzir tecrübeyle konuşuyorum yani 😂😂
KbraNaselik YagmurunAnnesi bizde cumartesi günü yolculuk yapacağız 26 günlük endişeleniyorm bende nasıl olacak diye ağlarmı emermi kulaklarına bişi olur mu diye
YagmurunAnnesi Ucak inip kalkerken emzik ver ya da emzir diyorlar. Bunun disinda tavsiyesi olan varsa dinleyebilirim.😊
diraraa Ben de 40 i ciktktan sonra yolculuk yaptiim ucakla yol boyunca memedeydi hem basinctan kulaklari agrimasin diye hem de uyusun diye. Bence dizde emzirme onlugunuzu takin ve bebeginizi direk memeden besleyin. Yok yapamam diyosaniz termos diilse bile yaniniza buz kalibi alin onun yanina koyun sutunuzu hava cok sicak bozulma riskini en aza indirirsiniz. İcirceginiz zaman hosteslere rica edersiniz ilitmasi icin biberonu
YagmurunAnnesi diraraa Bende emzireyim o halde zor olmuyorsa sıkıntı yok uzerimi kapatirim artik Sagol canim
renkliruya 26 günlükken 2 saat yolculuk yaptık.. Havaalanında ve uçakta emzirme önlüğüyle emzirdim çok rahattı. Bir iki defa mızmızlandı sonra geçti..