Mom9 bilemiyorum, biz özel hastanede olduğumuz için mi acaba, küvöxde kaldı kızım 2 hafta, taburcu ederlerken biz açtık sistemde, nörolojiye götürün ayını doldurduğunda dediler. Diğerlerine de zaten nöroloji doktoru gönderdi tek tek, 2 yaşını dolduran kadar da gidicez her 3 ayda bir