Arkadaşlar kızım 14 aylık.madallahi var herşeyi yiyo yemek yemede hiç sorun yaşamıyorum.ayni zamanda dört buçuk aylıkken sütun kesildiği için formül mamayla devam etmiştik suandada sabah ilk kalktiginda öğlen uykusunda bide gece yatarken formül mama yiyo.doktoruma kalırsa üç dort yaşına kadar mamayı ver çünkü evdeki pişirme yöntemlerimiz çok yanlış olduğu için gıdaların bütün vitaminlerini öldürüyoruz.mama içerisinde tüm vitaminler ve gelişimi için herşeyin mevcut olduğunu ve formül mamayla büyüyen bebeklerin daha zeki olduğunu söyledi.cok kararsızım ve eğim herşeyi yerken mamaya maddi bir bütçe ayırmakta biraz zor oluyo tabi ama o nasıl sağlıklı olucaksa tabikide onu yapicam ama sizin fikriniz nedir siz ne yaptınız ben ne yapmalıyım akıl verin uzun oldu kusura bakmayin