Bugün 2 koldan bir bacaktan olmak üzere 1 yaş aşılarımızı olduk 💉 bayram için ailemizin yanındaydık ama İstanbula dönmemiz gerekiyor. Ateş takibi yapıyorum şuan ateşi yok. Olmaz da inşallah. Sizin nasıl geçti 1 yaş aşısı sonrası 🤦🏼♀️ Aşılar bende travma yaratıyor resmen