İyi günler arkadaşlar. 2hafta önce emzirmeyi bıraktım. Zaten sadece gece uyurken veriyordum diye agrı şişlik falan yok ama dün baktım hala süt var ne zaman çekilir? Birde spiral bana düşmedi mecbur çıkartırdım. Mayıs ayında adetim düzene girdi. Haziran 25son adet tarihim ve 3aylık iğne yaptırdım. Bi daha hastalanmadım. Hamilelik ola bilirmi? Yoksa ığneden dolayımı gecikti? Önceden teşekkürler