F96 Merhaba anneler bebeğim 3,190 doğdu hastanede 3gün kaldık çıktığımızda 2,940dı 20gün keçdi şimdi 3,400 olmuş normalmi? Hemşire az artmış dedide bana bebeyin doyuyormu dedi bende 2-3gündür 1saatde bir uyanıb yemek istiyo dedim doymuyodur dedi
F96 Fatma8988 benimki 38 hafta 2günlüyünde sezeryanl oldu.Sarılığıda var similak almışdım evde var sütüm azmıdırki?Kaç ml veriyosunuz süt?ben sağıb veriyorum cunki meme ucu yok 75ml yediyi oluyo 70,40,50,60yediyi oluyo 🤷🏻♀️Ne yapaylm şimdi ben
Sibelercan Benim kızım 34 haftalık doğdu 3.200 gram doğmuştu bir hafta hastanede yattı çıktığında 3 kiloydu 20 günde 500 gram almıştı doktorum az dedi mama takviyesi istemişti şimdi mama da veriyorum
Fatma8988 F96 sütü emziriyorrum sağmıyorum ama 2 hafta önce sağarken 60 içiyordu. Sadece Mama alsa bu hafta 120 cc alacaktı öyle düşünün ( mama kutusunda yazan miktar) 60 az yani yada her saat başı 60 olacak.. Hesaplama vs yapmadımı doktorunuz? Burda okuyorum kimi doktorlar kalori kilo hesabı yapıp beslenme düzeni veriyormuş.
F96 Fatma8988 anlamadım canlm şimdi sen 120ml veriyosun süt yoksa mama? hayır dokdor hic bi şey demedi ver ne kadar iciyosa dedi😣 sizde kaç saatde bir emiyo ve ya yiyo sütünü?bizimki 1saatde bir uyanıyo ağlıyo doymuyo
Fatma8988 F96 evet 60 az bi saatte kalkar sadece mamaysa 120 vermen lazım. Ben emziriorm geceleri doymayınxa ya da gögüslerim dolmamıssa az emirip mama veriorm 90 verdim emzirme üstüne dün. 60 az canım
F96 Fatma8988 canım ben mama verdim kustu🥺 3cü kez mamaya kusuyo aslən 8-9günlüyünde yiyodu çamayı bur ara tamamen kesdim ancak süt verdim bu yüzden alışık deyilmidir yoksa similac mama onA uygun deyilmidir🤷🏻♀️
Fatma8988 F96 onu bilemicem canım ama sütün varsa mamayı en aza indir. Emzirdikten sonra ver doymadı dersen direk öğün gibi verme