Öncellikle herkeze Merhaba 😊
1 hafta önce test yaptım positiv cıktı 2. Kez hamileğim
Kızım 18 aylık ve dahala emziriyorum ama bırakmak istiyorum. Son 3 gündür sadece uyucağı zaman emziriyorum çünkü başka türlü uyumuyor. Bunu nasıl bıraktıra bilirim acaba emmesini çok seviyor çok düşkün gün içerisinde sık sık istiyor ama ben onu başka şeylerle oyalayıp unutturuyorum ama geceleri ne yapcam bilmiyorum çok sık uyanıyor bide. Bi önerisi olan var mı acaba ?