Yagizinannesiii Kızlar bebeğim 17 günlük emzirdiğim zaman meme de uyuyor . Gazını alayım derken uyanıyor bidaha uyumuyor bu sefer uykusu saptığı için ağlıyor sürekli tekrardan emzirmek zorunda kalıyorum bu sefer tekrardan gaz problemi gazını çıkarmadığım zamanda da sürekli mıkırdanıyor napcagımı şaşırdım 😔
Melihaa Yagizinannesiii yağızlar hep böyle demek ki 🥰 zamanla düzeliyor sabır diyeceksiniz ters yatırınca gaz sancısı fazla çekmiypr benim oğlum tabi yanındayken o şekilde yatırın