Fatosela Kızlar benim 5 aylık bir kızım var baş çevresi 44.5 çıktı bugün beyin usg çekilecek :( sizinkilerin baş çevresi kaç acaba ??
Gtfssdh Fatosela bizimki de geçen ay 42.8 felandı şimdi 43.8 felan boyu nasıl ki sizinkinin hemen büyük diyo bizimkine de ilk doğduğunda bazı doktorlar küçük dedi başkalarına götürdüm hiç bir şey yok dediler
Prensinannesii06 Fatosela bizim hep büyük daha hamileyken 4 hafta önde gidiyordu hala önde genetik dedi doktorlar
Fatosela Dilekmh inşallah genetiktir canım :( yani doktorumz sıkntı oldugunu sanmıyorm bebek gayet normal tepkileri takibi çok iyi ama emin olmak için çektirelim dedi
Gtfssdh Fatosela boyu da iyiymiş doktor bize o ayda dedi boyu da söylemim maşallah uzun dedi sonra dedi 69 o ay sağlık ocağı da 71 ölçtü
Fatosela simgeelam bizede emin olmam için bir beyin usg çekelim dedi , iki ihtimal var ya beyni büyük ki bu gayet normal dedi yada beyinde sıvı toplanması var bununda olacagını sanmıyorm bebek gayet normal dedi ama içim içimi yiyor işte
luna Normal değil mi ya? Bizim dün 3 ay kontrolümüz vardı baş çevremiz 43 çıktı ama doktorumuz hiç de sorun olarak görmedi. Hatta şuan 5 aylık kilosunda biraz iri bir çocuk olacak büyüyünce belli dedi ve bir sorun olmadığını söyledi
Dilekmh Fatosela vallahi şimdi aklıma geldin sana yazacaktım postu ararken buldum . Çok şükür cnm benim Rabbim bir daha korkutmasın inşaAllah