Bebegim bugün 6 ay 6 günlük doktoruma danışarak 4. Aydan itibaren yavaş yabaş destekli oturtmaya başladım şuan desteksiz oturuyor fakat baya bir öne egik biçimde bu durum normal gelmişti bana ama öne çok bükülüyor bu niye böyle doktora sor diyenler çok oldu sorun mu daha bu ayda egik oturması