Bebeğim yarın 5 aylık oluyor. Şimdiye kadar hep sakin bir bebeğim olduğuna inanadim fakat su son haftalarda canımdan bezdim. 4. Ayından sonra kuşum uykuya direnmeye başladı daha sık uyandı vs. Dedim 4. Ay atagi uyku regresyonudur. Neyse atak bitti 3-4 gün güzel sakin geçti son bir haftadır daha kötü huysuz kucaktan inmiyor ağlıyor uyumuyor uykusunda ağlıyor kucağımda uyumak istiyor devamlı. Acaba dış sancısı mi diye aklima geliyor ama anlamiyorum ki diş mi degil mi. Ben de haliyla aşırı yorgun ve mutsuzum. Artık bebeğimin karakterinin bu şekilde olduğunu düşünmeye başladım.