Mirage91 ballikaymak mama kullanıyoruz biz mamayı değiştirdik bi ara hep kabız oluyorduk şimdi geçti şükür
Mirage91 Zeyzey2616 Bizde odasını stickerlarla oyuncaklarla donattık onlarla oynuyordu ay şimdi sadece benle oynamak istiyor hiç bir şey yapamıyorum. Bir dişler var valla onu beklicez 🤣🤣
Mirage91 Yami ahh bir dillerinden anlayabilsek. Allah kolaylık versin canım yardım edecek biri var mı hep bebeklede ilgilenmen gerekiyor.
Yami Mirage91 annem yakınımda çok şükür o olmasa perişandım zaten. Yavaştan toplanmmaya başladım fırsat buldukça koli yapıyorum ama hiç fırsat vermiyorki bebekle çok zor bi iş tutmak 🤦🏻♀️
Mirage91 Marjinal_Anne2 Bizim kızda 2,5 ay içti oda çok azdı mama+ meme gidiyordum sonra sütüm kesildi. Bizimkiside hep kavga ediyordu.
Dmrcnn Mirage91 aslında bnce o zmnda vardı belkide ama adına atak değil de yaramaz huysuz fln diyorlardı bence🤣 evet az kaldı ama siz bide bana sorun bende post açmıştım bırda hala aylatmış değiliz galiba dibine kadar yaşıcaz bu4.ay atağını
Alp17 Dmrcnn atak doğduğu tarihten mı hesaplanıyor yoksa doğması gereken tarihten mı acaba 🤔 hesaplıyor.comdan bakıyorum doğduğu tarihtekiler doğru çıkıyor genelde ama orada doğması gereken tarih diye yazıyor.
Mirage91 Alp17 Doğması gereken tarih canım. Bizimkisi 23 nisanda doğması gerekiyordu 13 nisanda doğdu 23 nisan olarak hesapladım
Dmrcnn Alp17 evet doğduğu değil doğması gereken tarihi yazacaksınız yani tam 40. Haftanın tarihini yamanız gerekiyor