badew ben 1 aylık olduğundan beri yatırıyorum yani 20 gündür sırf öyle yatıuor düz yatmayı sevmiyor 🤷🏻♀️ Karın ağrısınafa iyi geliyor hemen uykuya dalıyo . Bende başta tereddüt ettim sürekli gözetim altındaydı ama şuan çok hateketli kafasını oynayıyor göğsünü kaldırabiliyor buna güvenerek gecede reflü yatağında öyle yatırıuorım . Diğer türlü uyumuor. Senin bebeğinde 5.5 aylıkmış yeterince büyük 🤷🏻♀️