Melinasmomm BDS sut alerjisi yok bebeğimin ama olmayanları tetikliyor gibi bir sürü farklı görüş var aslında bu kadar çok seslilik olduğu için haliyle kafa karışıklığı yarattı bende çok araştırmakta iyi değil demekki ama iyi oldu burda ki yazılanlarla karar verdim yaptıricam teşekkür ederim yorumunuz için
Esarikayy Melinasmomm ben yaptıran gruptayim canım. Gözümün önünde iki arkadaşımın çocukları 10-15 gün hastanede yattılar rota yuzunden. Çok ağır geçiyor çocuklara öyle böyle eziyet değil. Belki bnm gördüklerim çok ağır geçirdi bilemem ama o manzaraya kendi çocuğumu koyamadim yaptırdım. Dünyadaki bebek ölümlerinin %60 inin nedeni rota virüsü. O riski almak istemedim. Eğer yaptiracaksan seninde pek zamanın kalmamış ilk doz 3 ay 10 günlük olana kadar yapılıyor diye biliyorum. Yaptirmayacaksan da yine sen bilirsin illaki hastalanacak diye birşey yok tabi
Boncugumm BDS merhaba benim bebeğim de süt alerjisi var 3 aylık iken yaptırdık biraz huusuzluğu oldu doktor kontrolünde yapıldı ama tabi bugün 5 aylık 2. Doz yapılacak ama içinde bu yazdıklarınız olduğunu bilmiyordum şaşırdım doktorum uyarmadı hiç çünkü kafam karıştı şu an
luna Ben daha dün yaptırdım. Doktora öneriyor musunuz diye sordum. Yaptırmanın bir zararı yok bebeğe, ama yaptırmazsan ve virüse yakalanırsa çok ağır geçiyor. Serum takmak gerekiyormuş ve bebeklerde çok zor oluyormuş iyileşmesi öyle dedi
Giraysmom20 Melinasmomm bende yaptırdım çünkü kendi amcam 8 aylıkken bu hastalıktan öldü korkulu rüyamdır açıkçası, bu hastalık aşıyı olunca tamamen olmayacaksın diye bir kural yok yine bu hastalığa yakalanabilir ama standart bir ishal gibi geçirirken aşı olmayan çocukların çoğunda çok ağır geçiyor hastanede aylarca yatanına dahi şahit olduk çok üzücü yıpratıcı bir hastalık beden su kaybettiği ve çocuk yemeden kesildiği için ölüme kadar götürüyor
Cakos Melinasmomm Merhaba rota virus asisini biz yaptirdik . Hatta tum ozel asilarini yaptirdik . Hic birinde yan etki vs yasamadik cok sukur . Rota agizdan damla olarak yapiliyor . Esimin arkadasi kesinlikle yaptirin demisti . Cunku kizina yaptirmamislar ve rota kapmis . 1 hafta hastanelerde surunduk ve maddi olarak cok yipranmistik o surecte demisti . Yani asi olursa bebeginiz rota bulassa bile hafif atlatiyor. Allah korusun tabi kimseye gostermesin .
star_ana Mom090 kreşe okula giden abi abla yok sonuçta doktorun yorumu o şekilde oldu sonuçta çocuğa kaynatılmış su veriyoruz daima