Merhabalar
5 ay 2 günlük bir kızım var, normalde 3. Aydan beri düzenli saatinde yatırıp kaldırıyorum. Gece uykularımız çok güzeldi. Fakat son 1 haftadır gece uykusu uyumuyoruz. Gündüz herşeye ağlıyor. Geceleri de gözünden yaş gelmeden inadına ağlar gibi bağırıyor. Sadece anne sütü veriyorum ek hiçbirşey kullanmıyoruz. Ama artık sabrım zorlanıyor gerçekten. Uykular haram oldu 🙄😊