Mrvee00 dün gece bende kızımı yüksek ateş öksürük şikayetiyle acile götürdüm kan alındı serum takıldı hava verildi bebeğime. Hava verilince acaba coronami diye korktum acikcasi zaten içimde şüphe vardı. Doktor bişey yok dedi gönderdi Allah’a şükür ama kizlar Corona belirtileri çok yüksek ateş ishal ve boğazda hırıltı olarak gosteriyormus kendini dün ogrendim