aytiii Adadefne20 bunu ben de merak ediyorum 9 eylülde doğum iznim bitiyor ücretsiz izin alma gibi bi imkanım da yok malesef. 3 saat süt izni kullanılabiliyor mu gerçekten? Gerçi benim okul çok kalabalık ve yalnızım 3 saatte işleri yetiştirip çıkabilmem çok zor ama 🤷🏾♀️
Esin4006 Ben altı aylıkken başladım..hesapladım günlük 1,5 saat olmayacak şekilde üç gün sabah gittim iki gün öğleden sonra gittim müdür sağolsun onun anlayışınada çok bağlı..yoksa gitmeyecektim ücretsiz izin kullanacaktım
Adadefne20 Esin4006 benim okulum tam gün 5 buçuk aylıkken başlayacağm kısmetse pandemiden dolayı saatler değişir muhtemelen ama nasıl yaparım bilmiyorum
Esin4006 Adadefne20 anladım hocam ins istediğin gibi olur pandemide bu dönem nasıl olacak bende merak içerisindeyim🙄
aytiii Adadefne20 sağ olsun benimkiler Çok sıkıntı çıkarmazlar. Haklarını yiyemem el üstünde tutuyorlar beni. Ama okul biraz sıkıntılı ve ben iş yetistiremiyorum. Bu sene benim için baya zor olacak yani.