Zeynept En son 6 ayında gittim aşıya ve tekrar ne zaman hitmem gerektiğini demediler. Eskide orda ki çalışan arayıp aşı zamanını söylerdi hatırlatırdı şimdi doğum izninde diye iyice bende boş verdim😕
Zeytin_gozlum Zeynept 9. Ayda kızamık aşısı var ama bazı sağlık ocakları yapıyor bazısı yapmıyor diye biliyorum zaten 1yaş aşısının içinde olduğu için. Bizim hemşiremiz devlet yeni çıkardı bu aşıyı o yüzden isteğe bağlı demişti.
Zeynept Zeytin_gozlum öyle mi ? Zaten atak dönemindeyiz bu ay birde üstüne aşı valla deliririm. 6 aya kadar düzenli yaptırdım ama şimdi anlyor diye onu bilerek iyneye götürmek gelmiyor içimden 😔
Zeytin_gozlum Zeynept canım hemşire suriyelilerden gelen çocuklar hep kızamık bulaştırdı demşti yaptırsan daha iyi olur tek doz olduğu için demşti yaptırdk o yzden
Emirinannesi123 Evet canim kızamık aşısı var ama isteğe bağlı yaptırıyorsun bende hala karar vermiş değilim doktorumuz gerek yok diyor bilemedim 🤗