Bebeğim henüz 21 günlük. Belki yara olmaz diye ne silikon uc ne göğüs kalkanı almıştım. Ama ilk emzirmeden göğüslerim yara oldu. Hemen hastaneden çıkar çıkmaz eşime aldırdım. Göğüs ucum hiç yoktu. Şimdide cesaret edemiyorum silikonsuz emzirmeye. Yine yara olacak korkusu var içimde. Sağ göğsümü silikonsuz emzirdim bir kere ama solu tutamadı bile. Napcam ben silikonla emzirmek sorun yaratır mi ki?