Alcannipek Merhaba arkadaşlar, kırkı mın çıkmasın 4 kala adet gördüm sizce normal mi ve uzun sürdü bm 4 gün sürer zannederken 8 gün olacak bu kadar uzun sürmesi normal mi sizce başına gelen yaşayan böyle bir durum var mı
Harvicell Alcannipek bende senin gibi oldum canım kırkım çıkmadan oldu ve fazla sürdü. Doktorum normal dedi .
aytiii Alcannipek ben 40ım çıktıktan 2 gün sonra falan olmustum ve 8 9 gün kadar sürdü doktorum 10 günü geçerse gel muayene edelim dedi. Ilk adetin eskisinden uzun sürmesi normalmiş zaten.
zlemmm Alcannipek normal olanlar var hatta kırkı icinde iki kere görenler bile var hormonla ilgili bence
RaziyeNu Benim de kırktan sonra bir kere geldi kızlar birdaha gelmedi iki ay oldu doğum yapalı normalmi