Merhaba anneler 2,5 aylık bebeğim var. Diş eti sızlamam beni mahvettiği için dişçiye gittim çürük sandım ama diş eti iltihabıymış doktorum temizledi ve gargara verdi. Ama arada sol tarafımda çeneden başlayıp diş etime doğru ağrı oluyor. Doktor tüm dişleri kontrol etti çürük yok dedi. Antibiyotik kullanamadığım için lenf bölgesi mi ağrıyor yoksa çenemi sıkma huyum var ondan mı ağrı oluyor. Tahminim üçü bir arada diş eti iltihabı da hassasiyet yapıyor. Bazen dayanılmaz ağrı oluyor kısa süreliğine ama genelde rahatım. Özellikle hareket halinde daha çok ağrıyor. Böyle bir şey yaşayıp da geçiren var mı acaba?