Arkadaşlar merhabalar. Dogum yapali 2 bucuk nerdeyse 3 ay olacak. Sezeryanla dogum yaptim ve izmir asiri sicak oldugu icin ne kadar istesem de korse takamadim. Owli marka korse almayi dusunuyorum sizce kaliteli midir isime yarar mi aranizda kullanan var mi birde korse gercektem dogum sonrasi kalan gobegi toparliyor mu tesekkur ederim simdiden🤗