KbraaaS Kizlar 6 günlük olduk kontrolü vardı bugün ama doğum kilosundan 200 gram eksikti sizce cokk degilmi ?
Zeynikk KbraaaS hayır çok değil biZim 40 gram kaybetmişti ama sonrasında kilo alımı çok iyi gitti çok şükür zaten ilk 1 hafta verir sonradan alırlar endişe etmeyin sağlıkla büyütün bebeğinizi inşallah 🦋
Cansu-24 Bizdede 300 gram kadar gitmişti çok korktum ama sonradan hızlı alınıyor takmayın bunu kafanıza
Cansu-24 KbraaaS hayır hayır sakın dinleme 🙉 zaten doktorlar uyarır sizi ve inanın hızlı bir şekilde kilo alımı olacak şaşıracaksınız