Kızlar merhaba aranıza yeni katıldım sizlere birsey sormak istiyorum sma devam sütü 1-3 yaş arası devam sütü değişmiş içeriği önceki kutuya göre cok farklı ve bircok mineral vitamin değişmiş aranızda kullanan varmı ? Köpürüyor kokusu farklı şeker gibi tadı var ve bebeğiniz içiyor mu her bebek farklıdır ama? Yardımınıza ihtiyacım varr ### ****