Arkadaşlar kullanan varmi 1 yas için rutin kontrole gitmistik kan tatlileri yapildi sonucları almaya esim gitti kan ilaci ve devit 3 kullaniyoduk onları bırakıp bu vitaminleri yazmış kan tatlilinde biseymi vardi dedim esime yok kan tatliline bakti herşey normal demis vitamin vericem demis bu ikisini yazmis ben olsam sorardım ne neden diye eşim sormamış varmi bilgisi olan kullanan??