İlk süt kuzusu Haziran’da gelmişti temmuzdaki daha gelmedi nettende şikayetvarda genelde hep geç gelme şikayeti var sorun onlardan kaynaklı geç geliyo ve bi önceki aylarınkini vermiyorlarmış🤔 bizde hala bekliyoruz temmuzunki gelsin diye🤦♀️Sizlerinde öyle zamanında gelmediği oldumu??