Haticeakkus Merhaba arkadslar bi ay oldu dogum yapali cok kotu hemoroid oldum agrisindan ölecek gibiym tavsiyeniz varmi ne yaparsam gecer bide afedersnz lavobaya cikinca kanıyor gitmeye korkar oldum
Mom104 Haticeakkus Çiğ patlıcanın sapını kaynatıp suyunu için Bunun yanı sıra patlıcanın sapını köz ateşinde pişirip hakiki zeytinyağıyla karıştırıp krem yapın ve günde iki defa sürün sonrada bana dua edin 🥰
Zeynikk Haticeakkus daha fazla ilerlemeden bi genel cerrahiye görünmenizi tavsiye ederim ilk etapta krem veriyorlar ve çoğu kişidede işe yarıyormuş (daha önceki postlarda görmüştüm )
Addie487 ihmal etmeyin en kötü sağlık ocağında doktorunuza bahsedip ilaç yazdırın kremler kaşıntı ve ağrıyı dolayısıyla kanamayı da önlüyor.